خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن بازسازی خانه: به گزارش بازسازی خانه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: علیرغم مشکلات مالی، پروژه های نهضت ملی مسکن استان تهران متوقف نشده و با قدرت در حال انجام می باشد.


به گزارش بازسازی خانه به نقل از خبر آنلاین، حسین جنتی اظهار نمود: به علت کمبود تزریق نقدینگی و تسهیلات از جانب بانکها به پروژه های نهضت ملی مسکن و برای پیشگیری از توقف پروژه ها تلاش کرده ایم بخشی از منابع را از راه تأمین آورده متقاضیان تأمین نماییم و علیرغم مشکلات مالی، پروژه های نهضت ملی مسکن استان تهران متوقف نشده و با قدرت در حال انجام می باشد.
وی ادامه داد: به هیچ عنوان پرداخت آورده متقاضیان ماهانه نشده است و بر مبنای پیشرفت فیزیکی پروژه همچون طراحی، پروانه ساخت و طرح نقشه که در سیستم بارگذاری می شود به متقاضیان اطلاع رسانی می شود که بخشی از آورده خویش را متناسب با پیشرفت پروژه پرداخت کنند.
وی خاطرنشان کرد: تابحال حتی متقاضیانی که واریز وجوه ناقص و کم داشته اند را حذف نکرده ایم.
جنتی با اشاره به اینکه تا به امروز متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن باید حداقل ۲۸۰ میلیون تومان را تکمیل کنند، اظهار داشت: تابحال میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه ها در ماه های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی های خوبی با مراجع ذی ربط داشته ایم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار نمود: پروژه ۵۴۰۰ واحدی رباط کریم به پیشرفت فیزیکی ۱۲ درصدی رسیده است که در صورت عدم تأمین آورده متقاضیان و پرداخت عدم تسهیلات نمی توان امید داشت که پروژه پیشرفت سریعی در ماه های آتی داشته باشد.
وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی پیامک آورده را راسا به متقاضیان ارسال می کند و برای پیگیری پرداخت آورده در چندین مرحله پیامک های یادآوری و تاکیدی به متقاضیان ارسال می شود.

۲۲۳۲۲۵



منبع:

1403/07/13
11:35:08
5.0 / 5
136
تگهای خبر: بانك , تسهیلات , ساخت , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان