خبر خوش وزارت راه

خبر خوش وزارت راه بازسازی خانه: معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین 50 هزار هکتار زمین برای طرح ملی مسکن آگاهی داد.


به گزارش بازسازی خانه به نقل از خبر آنلاین، ارسلان مالکی در آخر بازدید خود از پروژه های نهضت ملی مسکن خوزستان اظهار داشت: برای اجرای قانون هفتم پیشرفت و توسعه و اجرای قانون جهش تولید مسکن، اقدامات خوبی در سطح کشور انجام و تا حالا بالاتر از ۵۰ هزار هکتار زمین در محدوده شهر و یا حاصل از الحاق شهرهای کشور تامین شده است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: این زمین ها به مرور و باتوجه به سیاست وزارت راه و شهرسازی در اختیار طرح قرار خواهند گرفت و لازمه این اراضی، آماده سازی آنها است.
وزیر راه و شهرسازی نیز اعلام نموده که متعهد شدیم این اراضی را بعد از آماده سازی در اختیار مردم قرار دهیم.
مالکی افزود: تا حالا آماده سازی ۲۹ هزار هکتار از این اراضی، از مرحله طراحی خارج شده و به مرحله اجرا رسیده است. مابقی اراضی نیز در مرحله آماده سازی هستند.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: استان خوزستان یکی از استانهای ویژه است و متعهدیم مسکن مهر که باقی مانده از طرح های گذشته است و طرح اقدام ملی و نهضت ملی را برمبنای تعهد، به انتها برسانیم.
مالکی بیان کرد: بازدیدها نیز بمنظور پایش آخرین وضعیت اجرای طرح های مسکن به انجام می رسد تا اگر نیاز به کمک، تصمیم یا مصوبه خاص است، بتوانیم کار را تسهیل نماییم. امروز نیز بازدیدی از طرح نهضت ملی مسکن اهواز داشتیم که با وجود موانع اما پروژه ها در حال اجراست.
وی درباب پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز، اظهار داشت: از این پروژه بازدیدی داشتیم. این پروژه منابع دولتی و عمومی ندارد و مردم سال هاست انتظار تکمیل آنرا دارند. خوشبختانه باتوجه به منابع داخلی سازمان ملی زمین و مسکن و صندوق ملی مسکن، پیشرفت خوبی داشته و تا دو ماه آتی بخش قابل توجهی تحویل متقاضیان داده می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پروژه های طرح ملی مسکن نیز درحال اجراست و موانعی که پیش روی این پروژه ها است رفع خواهد شد.
مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان نیز اظهار داشت: امروز بمنظور سرعت بخشی و تصمیم گیری برای تامین زمین ساخت پروژه‎های ملی مسکن و تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر باقی مانده، توسط معاون وزیر بازدیدهایی انجام شد. همین طور جلسه هیات مدیره برگزار و تصمیمات خوبی گرفته شد.
وی ادامه داد: درباب طرح ملی نهضت ملی مسکن، ۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین شناسایی شده که ۳ هزار و ۱۰۰ هکتار در داخل محدوده شهرها بوده و آماده سازی دو هزار و ۱۰۰ هکتار در کمیسیون های مربوطه انجام شده است و دراین زمینه حدود ۸۰ هزار واحد مسکونی در مرحله عملیات اجرائی هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایطی که تا حالا احصا شده اند حدود ۴۳هزار نفر هستند که ۲۱ هزار واحد به متقاضیان اختصاص داده شده است. باقی مانده متقاضیان باید آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز نمایند تا متقاضی نهایی شوند.
بیات منش اظهار داشت: همین طور دو هزار خانواده واریز اولیه داشته اند. ۲۰ هزار نفر هم تایید اولیه شده اند اما واریز صورت نگرفته است. به اندازه کافی زمین وجود دارد و در صورت واریز وجه، پروژه هایی در قالب واگذاری زمین گروه ساخت بصورت ۹۹ ساله یا انبوه ساخت به درخواست متقاضی تعریف خواهد شد.
۲۲۳۲۲۵


1403/06/25
15:20:14
5.0 / 5
35
تگهای خبر: توسعه , تولید , ساخت , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان